Członek Grupy

14 grudnia 2018
JOSKIN - znany producent przyczep rolniczych - obchodził pierwsze 50-lecie swojej działalności.
Jubileuszowa gala odbyła 7 - 8 listopada, w głównej siedzibie w Soumagne (Belgia). Z tej okazji Grupa zebrała, przedstawicieli swojej ogólnoświatowej sieci sprzedaży. W sumie przybyło tam niemal 470 osób.
Firma zaproponowała gościom zwiedzanie fabryki, wysłuchanie wystąpień dyrekcji, konferencję prasową, a także uroczysty wieczór z atrakcjami oraz różne warsztaty powalające poznać nie tylko nową, własną platformę techniczną, ale również nową aplikację handlową czy strategię marketingową marki JOSKIN obejmującą także jej dilerów.
W jedności siła
Oprócz atrakcyjnego programu, który się wszystkim bardzo podobał, firma zaplanowała coś na miarę swojej rangi - zaskakujące wyzwanie. Było ono co najmniej oryginalne, żeby nie powiedzieć szalone, ponieważ polegało na próbie podniesienia trzyosiowego wozu asenizacyjnego Euroliner o wadze niemal 12 ton, wykorzystując tylko siłę ludzkich rąk!
Następnie autorzy tego nowego rekordu z zapałem pozowali do zdjęć dla potomności, pod napisem ,,Siła doświadczenia", odzwierciadlającym ich wyczyn, po czym wokół nich zaczęły jeździć ciągniki - tworząc liczbę 50 !
Historia firmy JOSKIN
Kierunek w przyszłość.
,,Nasz zwyczaj przyjmowania państwa co pięć lat nie ma na celu chwalenia się naszą przeszłością, ale wspólne planowanie przyszłości" – rozpoczął jubileuszowe spotkanie
Victor Joskin.
JOSKIN rozważa wprowadzenie sprzedaży niektórych swoich maszyn i narzędzi poprzez sklep internetowy. Szefostwo belgijskiej firmy uważa, że proste maszyny mogą być częścią sprzedaży realizowanej w sklepie, po cenie detalicznej bez naliczania dodatkowych kosztów za transport.
Ponadto sklep powinien prowadzić serwis, dysponując częściami zamiennymi i warsztatem oraz zespołem serwisantów. Podobna sprzedaż została już przetestowana w ramach kampanii promocyjnej na 50-lecie o nazwie ,,Fifty”. Okazała się sukcesem handlowym.
MyJoskin – wszystko w jednym
Szefowie JOSKIN mają również pomysł na wprowadzenie nowej formy sprzedaży maszyn rolniczych. Cztery lata temu wprowadzili platformę elektroniczną Easytech w ramach zamkniętej sieci komputerowej. Teraz zastąpił ją portal o nazwie MyJoskin, również w formie aplikacji na telefon.
,, Zawartości tej aplikacji obejmuję całość oferty marki JOSKIN. Poszczególne modele maszyn i ich charakterystyka są tam przedstawione w wyczerpujący sposób. Całości uzupełnia dostęp do biblioteki medialnej, bogato wyposażonej dzięki filmom, zdjęciom, prospektom PDF"- Valery Bailly.
Podsumowanie
,,W 2018r. możemy już powiedzieć , że JOSKIN stał się marką światową. Oczywiście nadal większość produkcji firmy trafia na kontynent europejski , ale na innych kontynentach odnotowuję się znaczny postęp. Obecnie JOSKIN jest stale obecny na pięciu kontynentach, w ponad 80 krajach, w tym około 50 zalicza się do systematycznych odbiorców” – podsumowuje Valery Bailly dyrektor handlowy firmy JOSKIN.
Wpis na podstawie : Rolniczy Przegląd Techniczny
Dział – prezentacje
art. Krzysztof Płocki
ISSNI 1507-8701, INDEKS 369063
wydanie grudzień 2018 nr 12 (238)
oraz : wpisu 2018-12-03 13:04:38
,,Siła doświadczenia"
Aktualności firma JOSKIN